Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) zimową kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Poznaj nowe menu sezonowe”. Celem akcji jest promocja nowych smaków pizzy i promowanie sieci, jako miejsca idealnego na rodzinny obiad.
Pizza Hut ruszyła z kampanią pod hasłem „Poznaj nowe menu sezonowe”. Jest w niej reklamowane wprowadzone do oferty nowe menu przygotowane z myślą o okresie zimowym.
Kampania obejmuje telewizję, internet, social media, BTL oraz outdoor (m.in. wszystkie restauracje sieci Pizza Hut w centrach handlowych).
Grupą docelową akcji są osoby w wieku 35-49 lat mieszkające w miastach, gdzie działają restauracje Pizza Hut, zarówno korzystające już z oferty sieci, jak i nie będące jej klientami.
Deloitte Digital była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, m.in. opracowanie strategii, pomysłu kreatywnego, integrację komunikacji w kanałach internecie i mediach pozainternetowych, przygotowanie key visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w internecie, działań w kanałach social media oraz po raz pierwszy dla tej marki, spotu telewizyjnego.
W wyniku wygranego wiosną przetargu agencja Deloitte Digital zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii projektów komunikacyjnych oraz obsługą działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki Pizza Hut, w tym także dla mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter.
Źródło: wirtualnemedia.pl